Thursday, December 15, 2011

Selamat bersiaran...

Salam pagi khamis... badan aku lenguh2 kat belakang sebab semalam 8 jam dalam kereta (4 jam pegi, 4 jam balik).. yes.. kami balik hari je.. gigih kan?? heheheh.. terima kasih tak terhingga buat suamiku yang setia mendrive pegi dan balik tanpa keluh kesah.. jasamu kukenang!

Alhamdulillah, Allah mudahkan semuanya... kami sampai JB memang agak awal sikit sbb nak buat discussion pasal research design.. semua pun macam blurr2 gitu.. asalnya kami ber3 je (aku, halim dan yuzi) tapi rupa2nya samirah dan padil pun tak buat lagi.. so jadiklah 5 org.. the more the merrier.. banyak sikit perkongsian ilmu.. alhamdulillah selesai semuanya jam 2.30 lebih sikit..

terus masuk kelas hidayati... macam biasa, kelas beliau kejap je, kol 4 dh habis.. kemudian aku, shima dan halim pegi library Sultanah Zahariah untuk install EndNote.. wah kemain laju je install kat library.. senang dan paling penting, free!!

so, lepas ni aku kena korek semula nota EndNote yang aku dpt masa di NZ... kalau rasa konfiden, bolehlah aku buat kelas EndNote utk kawan2 di UTM nih.. sbb semalam tanya librarian tu, depa mintak bayaran sejam 100rm, minima 5 jam.. maknanya rm500 tuuuu... mahal seihhh...

seblom buat kelas, nanti aku nak cuba2 dulu.. huhuhu... dh lama tak guna export data ke endnote.. biasa guna insert citation jer...

ya Allah, yang membalik balikkan hati manusia seperti gasing, Kau tetapkanlah hatiku di dalam taat dan didalam agamaMu, dulu, kini dan selamanya!!! aminnn...