Sunday, March 23, 2008

My first story

Well, aku dah lama nak ada blog sendiri, tapi selalu tak jumpa cara - masa, kepandaian, cerita yang sesuai dsb - tapi entah macammana harini magiknya aku dah ada blog sendiri.

Harini aku tinggal sorang2 kat rumah. My hubby ada trip memancing kat pelantar minyak terengganu with other friends of him.. geng2 pemancing tegar gitu.. harap2 semuanya ok dan mereka dapat tangkapan yg ok dan selamat pulang. Kawan2 aku yg dok kat area rumah aku ni ada beberapa org jugak lagi yg pegi sekali so kami isteri2 bujang ni macam ada plan je nak jalan2 gitu.. tengoklah macammana esok lusa kalau free boleh gi Jusco kot.

Tadi ada jiran dtg rumah ajak gi makan2 esok kat kedai dia sempena opening ceremony gitu. siap tanya nak nasik putih ke nasik minyak. macam tak sesuai je nasik minyak sbb kenduri nya lepas Isyak.. InsyaAllah boleh pegi le esok. So, 1 plan dah ada hehehhe...

oklah post dulu this. babai..