Monday, February 15, 2010

Raja Segala Buah..

Haritu masa gi Silverbell, aku dok ronda2 kat bahagian Frozen tu, ternampak lah buah durian frozen. fuhh.. terasa sangat nak makan durian.. aku memang hantu durian. Kalau kat Malaysia, memang selalu aku singgah gerai2 tepi jalan masa on the way balik keje tu utk beli durian. Nasiblah, kadang2 dapat buah yg elok, kadang2 hampeh.

Ada sorang pakcik cina tua yang jual durian kat area rumah aku, jual sangat murah dan buah2 nya sangat elok dan power. Memang selalu lah kitorang beli ngan uncle tu. Tapi dia bukan selalu ada, ikut mood dia je agaknya.

Anyway, berbalik pada durian frozen tadi, aku tengok kat bekas dia tulis durian thailand, dan ada tulis AAAAA lagi.. perghhhh 5 A tu.. kira dah power habis la nih.. aku tengok rega dia NZD8.99. nak beli ke taknak nih?? aku tanya abang, boleh ke beli nih? Beli jelah, kalau dah nak makan, pergh terus aku sambar 1 bekas.

Ada dalam 8 ulas je. 1 dah makan seblom ambik gambar sbb tak tahan hehhe



Balik tu punya lama nak tunggu die defrost. Sabar je aku tunggu. Itupun, masa aku makan tu, masih sejuk lagi durian tu. Tapi memang puas hati beli. Bijiknya kisit2 je, isi tebal dan kaw giler!


aku cakap ngan abang, lagi 4 bulan baru beli 1 bekas lagi heheheh..