Tuesday, November 22, 2011

yay yay.. malaysia menang bola!!

memang saspen sangat semalam tengok bola... aku kejap2 tutup mata, kejap2 layan tv, kejap2 buat sudoku (boleh?) ... sbb terlampau gayat, aku gi dapur bancuh air neskefee kaw punya... aku mmg fail bancuh air neskefee ni, so aku terbancuh extra pekat.. memang kelat.. huhuhu

laki aku minum seteguk terus rasa nak pengsan, katanya.. tapi dia yang minum banyak.. dah sejuk sikit dia gi bubuh ais batu.. marvellous!!

eh citer bola la, lari tajuk lak... aku dah gembira2 dh masa 2nd penalti yg indon tu terkena tiang gol.. aku jerit sorang2 sbb abang masa tu kat pintu belakang tengah bakar muncung.. tensen tengok bola terpakse isap rokok.. ceh!

sekali malaysia player plak tak masuk masa 3rd round!! adeiiii.. saspen semula... kendian bila apek berjaya tampan bola yang last dari indon tu, aku terus duduk tegak wooo... jantung dupdapdupdap... perghhh... bila last bola tu bergolek selamba rock masuk gol aku terus HUH?? GOL?? waaaaaaaa.... gollllllllllllllllll..!!! yes yes malaysia menang!! yeyeyeyyeyeyeyy!!!

gumbiranya hati... tambah2 seblom tu masa aku blogwalking, rata2 semua nak bola menang emas, acara2 lain tak kisah le... janji bola bagi emas... akhirnya tercapai jua....

sian indon... 20 tahun woooo tak dapek puluk ciyum itu piala... welll, best team wins!!

aummmmmm....!!!

akibat dari penangan neskefee yang begitu power, kami 2 ekoq takleh tidor... lepas subuh, dengan telekung2 tu aku bantai sambung lagi tido.. aduh.. kelat bijik mata... !

anyway, tahniah malaysia team!!