Thursday, November 3, 2011

Selamat hari raya AidilAdha...

bersiaran dari Skudai, kali ini aku kecapekkan.. kelas ku yang sepatutnya hari Jumaat telah dibawa ke hari Selasa.. so, aku lah yang teruk, sbb selasa tu aku ada kelas kol 8-10.. solutionnya: lepas kelas kol 10 tu terus berdesup ke Johor, dan aku attend kelas tu petang aje.. mujur Prof Rose ok je... huhuhu

minggu ni last week sebelom 1 minggu break... so dapatlah bercuti raya dgn senang hati.. tapi kelasku di uniten takde cuti cuti yea.. direct 14 minggu kelas, memang rasa macam nak tercabut kepala otak!! huhuhu... mujur budak2 subjek aku ok2 semuanya, cuma kesian kat depa banyak kali aku terpaksa tinggalkan depa untuk attend kelas PhD.. tapi waktu2 aku tak kelas, aku dah siap2 kasik assignments, dan kuiz (yang dihandle oleh Miss Hanani yang sweet giler tu).. so, alhamdulillah.. harap2 nya tak jauh tertinggal.. risau sgt...

harini lepas kelas jam 5 akan terus cabut balik Bangi.. esok gi keje cam biasa, dan ada byk keje nak kena setelkan seblom cuti raya.. malamnya nak balik Klang dulu, tidor sana semalam.. mak klang dah bising, rindukan anaknya lah tu heheheh.... anaknya pun dah lama tak tidur bawah ketiak mak ke? heheheheh...

hari sabtu barulah balik ke Bidor... dan balik semula ke bangi hari isnin... selasa pagi pukul 8 dah ada kelas yea... huhuhu... mati lah aku kepenatan.. tapi takpe sbb 2 minggu takde kelas kat JB, boleh lah rileks sakan!! yahuuuuuu.. (sebenonya ada kelas wajib hadir univ, ULP tapi aku tak register lagi.. kelas ni 2 minggu deret.. slps bincang2 ngan abang, aku decide ambik subjek ni next sem aje), sbb next sem agak lega, cuma ambik 1 subjek aje di Jb ni, 1 lagi di Kl, so takdelah banyak ponteng ngajar, harap2nya.

apa2 pun, kita sambutlah raya haji ni dengan rasa kesyukuran yea.. selamat Hari Raya Haji kepada semua kawan2ku di mana berada, dan hayatilah pengorbanan Nabi Ibrahim dan anaknya Nabi Ismail serta terapkan dalam kehidupan kita di mana sepatutnya, InsyaAllah..