Thursday, November 19, 2009

Futsal?

Sehari 2 hari ni aku dilanda kemalasan yang amat sangat untuk menjengok blog dan FB. Last entry aku pun dah berusia seminggu. Tak tahulah angin apa yang melanda, sampaikan nak bukak PC untuk menaip pun malas. Tapi baca blog orang rajin pulak hehehe..



Last Sunday telah selamat berlangsungnya acara Futsal yang ditunggu-tunggu.. Ada 3 team aje pun, iaitu team North Shore (kami lah.. Tiger North Shore), team City (pelajar2 yang reside kat Auckland city centre) dan team Mount (pelajar2 yg reside kat kawasan gunung ganang. Biasanya team Mount ni anak ramai2, so depa terpaksa menyewa di luar City Centre sbb kat city harga sewa rumah boleh menyebabkan depa jadi papa kedana.


Game yg ada pun ada 3 gak, iaitu futsal utk bapak2, netball utk mak2, dan futsal utk budak2 lelaki. Abih budak2 pompuan nak buat apa? Maka aku kan kesian tengok budak2 pompuan ni, so malam sebelum ahad tu aku pun guntinglah plastik buat kan pompom utk budak2 pompuan. Jadilah team kami ada pompom girls.. jangan marah! Meriah lagi.. siap training lagi tuuu.. hehhehe..



gambo2 masa futsal, aku blom upload sepenuhnya lagi.. sbb malas sangat kan.. tapi tengoklah gambo2 nih dulu, yang aku ambik dari blog Cikgu Nida. Thanks yea cikgu Nida, and sorry ambik tanpa kebenaran heheheh... sharing is caring huhuhu..