Tuesday, January 5, 2010

haiii student..

Tadi aku bukak email UNITEN. Ada 1 email dari student aku.. actually student ni adalah advisee aku kat sana. Di UNITEN setiap lecturer kena jaga dalam lebih kurang 15-25 org pelajar sebagai advisee.. biasanya perjumpaan wajib sekali setiap semester, dan yang tak wajib tu bergantung kepada kerajinan advisor masing2 lah..

Aku banyak kali juga buat acara tak wajib tu.. ada lah buat acara Breakfast Bersama, kemudian pernah juga Majlis Buka Puasa, Majlis Sambutan Raya.. kiranya mereka ni macam anak2 lah ngan aku tu..

so, berbalik pada email tadi, student tu nak buat appointment dengan aku untuk review permohonan dia untuk bergraduat.. memang advisee kena dapatkan signature advisor masing2 untuk bergraduat, sbb advisor akan cek samada student ni dah memenuhi syarat bergraduat dan dah ambik certain credit hour dsb nya.

abih tu, dah aku kat sini, aku channelkan dia pada HOD department aku lah..

Hai.. aku dah bagitau dah haritu, aku nak sambung belajo.. pastu takde pulak nak cari aku kat opis, sampai tak tahu aku dah takde kat UNITEN. tu laa.. suruh jumpa selalu, taknak.. kan dah ketinggalan keretapi.. isk..

sabo je aku...