Friday, June 18, 2010

Sudoku lagi..

Masa aku jalan2 di Westfield haritu, aku tengok Whitcouls tgh offer giler2.. Whitcouls ni kedai ala2 MPH lah.. aku kan suke melepak kat kedai camtu.. so apelagi, melencong lah aku ke situ sementara abang layan section yg dia paling suka - tgk majalah pancing hehhehe..

masa aku menengok2 tu aku nampak bahagian buku2 Sudoku, Kakuro dan adik beradiknya lah.. apelagi.. satu hal pulak aku melekap kat situ..

last2 aku sambar 1 buku Sudoku nih.. reganya 6.25 .. aku kira2 lebih kurang harga kat Mesia jugak, so aku beli ajelah.. dh lama tak beli buku Sudoku nih.. sejak aku dtg sini memang takde beli buku Sudoku.. mahal seihh... kena jimat cermat jiwa selamat di sini huhuhu...

yang bestnya buku ni sbb dia ada byk gile puzzle sudoku (100 lebih) DAN ada extra puzzle2 lain macam Kakuro, Addoku, Lotus Logic, SudoClue, Cluedoku, XFactor, Ripple Effect dan Calkuro.. perghhh... tergeliat lidah aku nak sebut...Sudoku puzzle nya pulak ada 5 level - Novice, Tougher, Super, Genius dan Einstein... haaa... tak tahan tu sampai level Einstein tuh.. ingat senang ke hehheheh... pastu ada 4 contest entry boleh masuk (aku nak masuk huhuhu) serta dapat free pensil sebatang.. alah pensil biasa je yg ada pemadam kat belakang tu.. hehehehe...

so malam2 nih lah keje aku seblom tido.. nak lupakan kedinginan yg menggigit2 seluruh badan... nihlah gambo2 buku Sudoku tersebut..

ni tajuk buku nya.. nampak kat tepi tu ada tulis FREE PENCIL hehhehe


antara puzzle yg mengancam - addoku dan lotus logic...