Monday, June 14, 2010

This boots are made for walking..!

heheheh... suka nya hatiku kerana kat sini senang betul nak cari kasut size aku... kalu kat malaysia, selalu frust je sbb bila jumpa design yg berkenan, mesti tak muat.. kaki aku ada masalah dr segi kelebaran.. sbb walopon aku pakai size 8 tapi disebabkan bahagian depan agak lebar, aku selalu tak muat kasut size 8, dan terpaksa cari size 9.. tapi kat malaysia tak semua design ada size 9 tu..


tu yang aku suka sgt shopping kasut kat sini sbb size kasut2 kat sini paling besar aku jumpa (yg ada atas rak biasa) ialah size 12! so size2 8, 9, 10 ni memang tak heran lah.. melambak2.. so, kpd org2 size 5 dan 6, .. tolong kasik laluan yea... syuhhh syuhhhh.... hehhehe

alkisahnya, haritu aku ikut abang gi Warehouse, sbb dia nak cari CD lagu murah2.. memang murah pun, dah kira macam lambak2 je gitu.. semurah 1.97 sen aje... (bila nak bayo, rupanya ada lagi 50% diskaun.. jadilah 98sen je... gila murah!).. so aku tgk2 lah kasut boots.. aku memang teringin sgt nak beli boots dan kat mesia macam tak mampu kan.. rega mahal pastu payah nak cari size aku..

kebetulan ada diskaun lagi.. dan aku memang pilih yg ada diskaun lah sbb ada gak yg takde diskaun tuh... so aku beli lah sepasang dgn rasa gumbira sebab muat dan selesa sgt.. dr rega asalnya 29.99, tinggal 14.99 jer.. size 10...

kat sini memang biasa org pakai boots sbb sejuk kan.. choices samada pakai sneakers (kasut sukan) atau boots.. kalau pakai sandal akan sejuklah kaki mu nanti.. so esok nak try pakai nih... tak sabar nak pakai huhuhu...

ni aku letakkan gambar boots tu.. actually ni boots ke2 aku tau.. yg pertama ialah boots kuning yang dibeli oleh PakLang masa aku umur 4 tahun yg aku cerita dlm entri dulu.. hah lama giler tuuuu... !



inilah dia nya!!kaler hitam grey2 sikit...