Wednesday, July 7, 2010

Go Jerman go!!

Walopon dh terlambat nak suka2 time Jerman membenamkan Argentina 4-0 haritu, namun aku masih dlm mood bola yea..

haritu tak boleh nak access blog sbb aku bercuti sakan di Ruapehu-Rotorua-Tauranga sampaikan percutian 4 hari 3 malam bertambah jadik 5 hari 4 malam.. wuhuuu... enjoy sakan dalam aku batuk2 kung kang kung kang tak berhenti..

namun perlawanan hebat tu kami layan jugak dlm kedinginan Turangi dan aku gumbira sakan Jerman mara ke semi final.

malam ni, atau tepatnya pagi ni la, jerman bertarung dgn spain pulak. Aku cuma harap pasukan jerman main dengan baik sekali sebaik perlawanan mereka sebelum2 nih, dgn gaya bertahan, dan counter attack yang tajam dan pantas. Kekalkan tactikal 4-2-3-1 dgn Klose di depan sekali sebagai penyerang tunggal yg berbisa. Macam ular tedung kepala tercacak tunggu nak menyembur mangsa..

harap2nya aku terbangun awal esok, utk layan perlawanan yg mendebarkan ini